Yeni Türk Müziği 2018 Radyo Online

Yakıcam buraları o derece yani başındayım Gülünce yazında ağlayınca kışındayım

Bu Türk müziği Youtube Yakıcam buraları o derece yani başındayım Gülünce yazında ağlayınca kışındayım ücretsiz mp3 indirebilir, Simge Öpücem okuyun. 29.09.2018 tarihinde yüklenen karaoke video klibi, 132 görüntüleme sayısına sahip. Beğendin mi?

Karaoke akorları-ID 17132975 (Smart TV)

Simge Öpücem Yakıcam buraları o derece yani başındayım Gülünce yazında  ağlayınca kışındayım

indir

Simge Öpücem lyrics şarkı sözleri (2018)

Peşindeyim alana kadar peşindeyim
İşimdeyim gücümdeyim ama düşündeyim
Yakıcam buraları o derece yani başındayım
Gülünce yazında ağlayınca kışındayım

Daha iyisini mi bulucan
Bir gel neler anlatıcam
Ben seni öyle bir sevicem ki
Aklını oynatıcan

Aç koynunu giricem giricem dellenme
Dudağından öpücem öpücem söylenme

Demek ki bir bildiğim var sen beni takip et
Senin yolun yol değil ya hindistan ya tibet
Neye benziyor istediğin hayat bir tarif et
Kapı kapı dolaşan o kedi buraya da gelecek

5/5 132
  • Kim şarkı söylüyor? Simge Öpücem
  • Alıntı: Yakıcam buraları o derece yani başındayım Gülünce yazında ağlayınca kışındayım
  • İndirilen müzikler var 132 kez
  • Şarkı sözü (kelimeler) 29-09-2018, 16:43

Kategori Yeni Müzik 2018


Video klip online

Beklemek... Video nasıl indirilir? - Youtube Video mp3/mp4 İndir


Şarkıyı dinledin mi? sizin tepkiniz nedir? Yorum yaz

indir mp3: http://sozler.info/5279-yakcam-buralar-o-derece-yani-bandaym-gulunce-yaznda-alaynca-kndaym.html
Seninim bir ömür boyu Sensizlik gizli bir kuyu (Deniz Sipahi Özgürlüğüm Senin)

En sevdiğin kelimeyi gir. Ve böyle bir şarkı var!

Senden başka kimsem yok Kolum yok kanadım yok
Senden başka kimsem yok Kolum yok kanadım yok
lyrics
Sibel Can Senden Başka Kimsem Yok
Seni hiç kimseler alamaz unutma Kimseler üzemez karşılarına ben çıkarım
Seni hiç kimseler alamaz unutma Kimseler üzemez karşılarına ben çıkarım
lyrics
Oğuzhan Koç Vermem Seni Ellere
Beni sar zaman mekan değersiz Ben seninsem geçer kaygım
Beni sar zaman mekan değersiz Ben seninsem geçer kaygım
lyrics

Yakıcam buraları o derece yani başındayım Gülünce yazında ağlayınca kışındayım şarkı indir mp3

Simge Öpücem Yakıcam buraları o derece yani başındayım Gülünce yazında  ağlayınca kışındayım